VOLVO XC60

  • Klient VOLVO
  • Branża Motoryzacja
  • Rok produkcji 2009
  • Produkt VOLVO XC60
  • Kategorie Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Kampanie zintegrowane, Launch, Promocja sprzedaży, Reklama Digital, Reklama interaktywna, Reklama w mediach społecznościowych, Serwisy internetowe

Jak wypromować najnowszy model Volvo? Kampanię Volvo XC60 poprowadzono w taki sposób, aby zaskoczyć odbiorcę i wciągnąć go w fikcyjną historię, z przymrużeniem oka ukazującą kulisy powstania autorskich systemów bezpieczeństwa, wykorzystanych w modelu Volvo XC60. Wykonianie Aby zwrócić...

Jak wypromować najnowszy model Volvo? Kampanię Volvo XC60 poprowadzono w taki sposób, aby zaskoczyć odbiorcę i wciągnąć go w fikcyjną historię, z przymrużeniem oka ukazującą kulisy powstania autorskich systemów bezpieczeństwa, wykorzystanych w modelu Volvo XC60. Wykonianie Aby zwrócić uwagę konsumentów na to, co zdecydowanie wyróżnia najnowszy model – autorskie systemy bezpieczeństwa - każdy z systemów ukazaliśmy poprzez fikcyjne historie, jakie mogły towarzyszyć ich powstawaniu. W ten sposób w serwisie role gospodarzy pełni 6 postaci – fikcyjnych inżynierów Volvo, z których każda otrzymała ambitne zadanie – zbudować system bezpieczeństwa. Przy użyciu różnorodnych środków wyrazu – video, animacji poklatkowej, animacji rysunkowej, 3D - przedstawiono pasje i barwną osobowość każdego z bohaterów oraz ich indywidualne i nietuzinkowe historie, które stały się inspiracją dla powstania innowacyjnych technologii. Ponadto każda z postaci zyskała swój profil na portalach społecznościowych min. GoldenLine.pl. Wyniki Działania przełożyły się na sukces sprzedażowy nowego modelu. W ciągu 5 tygodni trwania kampanii zrealizowano 40% zaplanowanej rocznej sprzedaży modelu XC60.