Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Answear.com to online'owa platforma sprzedaży ponad 150 marek odzieżowych z całego świata. Zadaniem agencji było stworzenie koncepcji kreatywnej i przeprowadzenie telewizyjnej kampanii wizerunkowej. Celem działań komunikacyjnych prowadzonych jesienią 2013 roku był wzrost świadomości marki,...
Answear.com to online'owa platforma sprzedaży ponad 150 marek odzieżowych z całego świata. Zadaniem agencji było stworzenie koncepcji kreatywnej i przeprowadzenie telewizyjnej kampanii wizerunkowej. Celem działań komunikacyjnych prowadzonych jesienią 2013 roku był wzrost świadomości marki, zachęcenie dotychczasowych klientów sklepu do częstszych zakupów, a także pozyskanie nowych użytkowników spośród grona osób robiących zakupy w internecie, które są zainteresowane modą, lifestyle’em i dobrym wyglądem.