Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Aby dotrzeć do grupy docelowej musieliśmy obejść jej reklamowy radar. Do udziału w kampanii zaprosiliśmy Marcelinę, osobę z grupy celowej, której utwór „Karmelove” osiągnął ponad 2 mln wyświetleń w serwisie YouTube. Marcelina charakteryzuje się wyjątkową naturalnością, która dodatkowo przekonało...
Aby dotrzeć do grupy docelowej musieliśmy obejść jej reklamowy radar. Do udziału w kampanii zaprosiliśmy Marcelinę, osobę z grupy celowej, której utwór „Karmelove” osiągnął ponad 2 mln wyświetleń w serwisie YouTube. Marcelina charakteryzuje się wyjątkową naturalnością, która dodatkowo przekonało nas do wyboru. Postanowiliśmy wykorzystać prawdziwą historię naszej bohaterki i spełnić jedno z jej marzeń. Marcelina chciała odwiedzić brata, który mieszka na stałe na wyspie Reunion. Zorganizowaliśmy więc dwutygodniowy wyjazd na Reunion oraz Mauritius. W jej podróży towarzyszył telefon LG G2 mini. W ramach kampanii zrealizowaliśmy sesję fotograficzną, wyprodukowaliśmy 19 filmów wideo, 10 krótkich filmów na Instagram oraz making off z całej podróży. Innowacyjnym pomysłem był streaming live koncertu ponad 8 tys. km od Polski, nakręcony telefonem G2 mini, opublikowaliśmy również koncert w serwisie YouTube z dynamiczną możliwością zmiany trzech kamer z wykorzystaniem mechanizmu adnotacji w serwisie. Wszystkie treści były regularnie publikowane we wszystkich kanałach owned Klienta w tym przede wszystkim na platformie smartgeneration.pl.