Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
2014 r to eksplozja popularności Vlogerów, 8 polskich kanałów na YouTube osiągnęło sumaryczne ponad milion subskrybentów. Błyskawicznie wykorzystaliśmy ten trend i potencjał do zaangażowania internautów. Oryginalny pomysł na zaangażowanie Kotlet.tv, Lekko Stronniczy, Szusz, RockGlamPrincess i Kuby...
2014 r to eksplozja popularności Vlogerów, 8 polskich kanałów na YouTube osiągnęło sumaryczne ponad milion subskrybentów. Błyskawicznie wykorzystaliśmy ten trend i potencjał do zaangażowania internautów. Oryginalny pomysł na zaangażowanie Kotlet.tv, Lekko Stronniczy, Szusz, RockGlamPrincess i Kuby Jankowskiego były strzałem w dziesiątkę. W TV również zakwestionowaliśmy standardowe podejście: wyścig na nowe warianty produktów i liczbę GRP. Zainwestowaliśmy w szyty na miarę mini-program „Słodko i Wytrawnie” i poprzez precyzyjnie zaplanowane miejsce w ramówce, promocję na antenie, powtórki i VOD zapewniliśmy dotarcie do niemal 13mln ludzi.