Akcja specjalna Otwartego Konta Oszczędnościowego

  • Klient ING Bank Śląski
  • Branża Bankowość
  • Rok produkcji 2016
  • Produkt Otwarte Konto Oszczędnościowe
  • Kategorie Film internetowy i mobilny, Reklama interaktywna, Digital, Bankowość, Content

Według badań TNS Polska, ponad połowa młodych osób (19-30 lat) w ogóle nie oszczędza, a jedynie 8% robi to regularnie. Od 2015 roku, w ramach kampanii „Kto wie jak oszczędzać, ten ma”, ING Bank Śląski przekonuje, że odkładania pieniędzy można się po prostu nauczyć. Akcja rozszerzyła ją na kanały...

Według badań TNS Polska, ponad połowa młodych osób (19-30 lat) w ogóle nie oszczędza, a jedynie 8% robi to regularnie. Od 2015 roku, w ramach kampanii „Kto wie jak oszczędzać, ten ma”, ING Bank Śląski przekonuje, że odkładania pieniędzy można się po prostu nauczyć. Akcja rozszerzyła ją na kanały internetu i dotarła do młodszej grupy docelowej.