Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Komunikując nową kampanię Keep Walking, projekt „Rób to, w co wierzysz” zaangażowaliśmy ikonę kina Bogusława Lindę oraz legendę hip-hopu Wojtka Sokoła, osobowości będące na szczycie, ale dalej rozwijające się w myśl idei „Rób to, w co wierzysz”. Dotarliśmy do szerokiej grupy odbiorców, tych...
Komunikując nową kampanię Keep Walking, projekt „Rób to, w co wierzysz” zaangażowaliśmy ikonę kina Bogusława Lindę oraz legendę hip-hopu Wojtka Sokoła, osobowości będące na szczycie, ale dalej rozwijające się w myśl idei „Rób to, w co wierzysz”. Dotarliśmy do szerokiej grupy odbiorców, tych wychowanych na filmach Lindy i młodszych fanów hip-hopu.