Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Problemy z erekcją – sam temat wywołuje zazwyczaj nerwowy śmiech, a większość komunikacji w kategorii bazowała dotąd na topornych żartach. Potraktować mężczyzn poważnie i ze zrozumieniem – to było nasze wyzwanie. Komunikację oparliśmy na świeżym insighcie, przywracając konsumentom wiarę w kontrolę...
Problemy z erekcją – sam temat wywołuje zazwyczaj nerwowy śmiech, a większość komunikacji w kategorii bazowała dotąd na topornych żartach. Potraktować mężczyzn poważnie i ze zrozumieniem – to było nasze wyzwanie. Komunikację oparliśmy na świeżym insighcie, przywracając konsumentom wiarę w kontrolę nad sytuacją i pokazując powszechność problemu. Nowe podejście przyniosło spektakularny sukces: Permen odzyskał pozycję lidera ilościowo i zagarnął niemal połowę kategorii w wymiarze wartościowym! Udało się wzmocnić sprzedaż nowego wariantu GO!, unikając kanibalizacji flagowego wariantu King. Udowodniliśmy, że kiedy „konar nie chce zapłonąć”, najlepsze, co można zrobić, to podjąć „męską decyzję”!