Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Rynek prepaid jest jak FMCG. Komunikacja silnie wpływa na wybór oferty. Orange miał ujemny bilans przyjęć i oddań numerów (MNP 2014 r). Musieliśmy zachęcić klientów do przeniesienia numeru i lojalizować obecnych, oraz wyróżnić ofertę na impulsowym rynku. Stworzyliśmy ideę: „Jest takie miejsce na...
Rynek prepaid jest jak FMCG. Komunikacja silnie wpływa na wybór oferty. Orange miał ujemny bilans przyjęć i oddań numerów (MNP 2014 r). Musieliśmy zachęcić klientów do przeniesienia numeru i lojalizować obecnych, oraz wyróżnić ofertę na impulsowym rynku. Stworzyliśmy ideę: „Jest takie miejsce na ziemi, gdzie wszystko jest możliwe – Kiosk Orange”. Wcieliliśmy Roberta Górskiego w wyrazistą postać kioskarza. Kampania przerosła oczekiwania w zakresie zrozumienia przekazu, wiarygodności, perswazyjności, zachęty do zakupu i brandingu. Ujemny wynik zmieniliśmy w dwucyfrowy wzrost – 93 p.p. MNP y-t-y. Orange, jedyny z wielkiej trójki, zanotował pozytywny bilans MNP.