Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wprowadzenie Pelavo w 2013 roku nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, a marka uzyskała jedynie generyczne dla całego rynku skojarzenia. Jak przekonać konsumentki, żeby na rynku z 60 dostępnymi markami wybrały właśnie Pelavo? Wyzwaniem było zatem odnalezienie nowego sposobu mówienia do „Świadomych...
Wprowadzenie Pelavo w 2013 roku nie przyniosło oczekiwanych rezultatów, a marka uzyskała jedynie generyczne dla całego rynku skojarzenia. Jak przekonać konsumentki, żeby na rynku z 60 dostępnymi markami wybrały właśnie Pelavo? Wyzwaniem było zatem odnalezienie nowego sposobu mówienia do „Świadomych Mam”. Wyszliśmy z insightu, że prawdziwa siła drzemie w organizmie mojego dziecka, a moją rolą jest ją wesprzeć i wzmocnić. Tak powstała idea „Akademii Niechorowania”. W ramach tej platformy zaprosiliśmy Mamy do zdobywania naukowej wiedzy na temat budowania odporności dzieci w oparciu o naturalne metody. Kampania okazała się sukcesem, Pelavo weszło na podium rynku produktów na przeziębienie dla dzieci.