Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jak przekonać mieszkańców Warszawy, którzy tutaj pracują, do rozliczenia podatku dochodowego PIT w stolicy? Jak uświadomić im, że dzięki tym pieniądzom, miasto może się rozwijać i sprawnie funkcjonować? Cel – zwiększenie liczby nowych podatników o minimum 15 000 osób oraz 40 mln zł wpływu do...
Jak przekonać mieszkańców Warszawy, którzy tutaj pracują, do rozliczenia podatku dochodowego PIT w stolicy? Jak uświadomić im, że dzięki tym pieniądzom, miasto może się rozwijać i sprawnie funkcjonować? Cel – zwiększenie liczby nowych podatników o minimum 15 000 osób oraz 40 mln zł wpływu do budżetu miasta. Tworzymy przewrotną kampanią opartą o dwuznaczność idiomu PITU PITU. Intrygujemy Warszawiaków nietypowymi, prowokacyjnymi komunikatami dotyczącymi infrastruktury miejskiej. Chcemy pokazać, że BEZ PITU PITU ich wygodne życie nie byłoby możliwe. Efekt – prawie 21 tys. nowych podatników i ponad 75 mln zł wpływów do budżetu miasta.