Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Powrót EB po kilkunastu latach nieobecności okazał się sukcesem rynkowym. Wskrzeszenie długo nieobecnej na rynku marki, w oparciu o kampanię bazującą na silnym resentymencie, pozwoliło dotrzeć do kluczowej grupy docelowej. Dodatkowo udało się pozyskać szerokie grono nowych, młodych konsumentów, do...
Powrót EB po kilkunastu latach nieobecności okazał się sukcesem rynkowym. Wskrzeszenie długo nieobecnej na rynku marki, w oparciu o kampanię bazującą na silnym resentymencie, pozwoliło dotrzeć do kluczowej grupy docelowej. Dodatkowo udało się pozyskać szerokie grono nowych, młodych konsumentów, do których dotarła przewrotna komunikacja w mediach interaktywnych. W rezultacie Grupa Żywiec odnotowała dzięki EB znaczący wzrost udziałów rynkowych i udało się zrealizować najlepszy launch w trudnej kategorii w roku 2015.