Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
OSM Piątnica to dynamiczna marka, która kojarzy się przede wszystkim z „kultowym” serkiem wiejskim. Zadaniem wsparcia reklamowego było zbudowanie udziałów firmy w kategoriach, z którymi do tej pory się nie kojarzyła, czyli w kategorii mleka pasteryzowanego oraz jogurtów. W komunikacji...
OSM Piątnica to dynamiczna marka, która kojarzy się przede wszystkim z „kultowym” serkiem wiejskim. Zadaniem wsparcia reklamowego było zbudowanie udziałów firmy w kategoriach, z którymi do tej pory się nie kojarzyła, czyli w kategorii mleka pasteryzowanego oraz jogurtów. W komunikacji podkreślaliśmy nie tylko to, że nasze produkty, ze względu na ich pochodzenie, są naturalne, ale również dopasowane do potrzeb współczesnych, nowoczesnych konsumentów i ich rodzin. Efekty? Udziały w trudnych i bardzo konkurencyjnych kategoriach znacząco wzrosły, dzięki czemu firma zdobyła kolejne silne przyczółki w kategoriach, które mają przed sobą znakomite perspektywy.