Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Actimel to ważny, wysokomarżowy produkt w portfolio Danone’a. Chcąc, w kluczowym dla segmentu sezonie, wzmocnić pozycję marki jako źródła odporności potrzebnego rodzinie, by mogła spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu, stworzyliśmy Acti – sensor ciepła dla dzieci, który rozwiązał realny problem...
Actimel to ważny, wysokomarżowy produkt w portfolio Danone’a. Chcąc, w kluczowym dla segmentu sezonie, wzmocnić pozycję marki jako źródła odporności potrzebnego rodzinie, by mogła spędzać więcej czasu na świeżym powietrzu, stworzyliśmy Acti – sensor ciepła dla dzieci, który rozwiązał realny problem rodziców i potwierdził kompetencje marki w kwestii dbania o odporność. Acti stało się nagrodą w kolejnej zimowej loterii Actimela. Oparta na mocnym insighcie kampania oraz innowacyjny, wysoko angażujący mechanizm loterii, przełożyły się na blisko 1,5 mln zł dodatkowej sprzedaży Actimela w porównaniu do loterii ubiegłorocznej.