nju dodatkowy

  • Klient Orange Polska
  • Branża Telekomunikacja
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt nju dodatkowy
  • Kategorie Telekomunikacja

Kampania „nju tandem” promująca nowy produkt „nju dodatkowy” pokazuje jak wejść do nowej dla marki kategorii – ofert rodzinnych – i osiągnąć sukces komunikacyjny i sprzedażowy. Udowadnia, że czasami warto zaryzykować zachowując się odmiennie do przyjętych rozwiązań na rynku. Zamiast bowiem...

Kampania „nju tandem” promująca nowy produkt „nju dodatkowy” pokazuje jak wejść do nowej dla marki kategorii – ofert rodzinnych – i osiągnąć sukces komunikacyjny i sprzedażowy. Udowadnia, że czasami warto zaryzykować zachowując się odmiennie do przyjętych rozwiązań na rynku. Zamiast bowiem koncentrować się na niskiej cenie dodatkowego numeru, postawiliśmy na komunikat, który - co prawda związany był z wyższą ceną – ale odpowiadał na prawdziwą potrzebę konsumentów – chęć kontrolowania wysokości miesięcznego rachunku. Dzięki temu bariery zakupowe zostały obniżone a cele sprzedażowe przekroczone.