Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Galaxy S6 z wielkim sukcesem wszedł w kategorię telefonów premium. Dzięki kampanii przezwyciężyliśmy duże wyzwanie wizerunkowe, pokonując wątpliwości wśród klientów kupujących telefony z najwyższej półki cenowej. Mówiliśmy do świadomego konsumenta, dlatego nie „przechwalaliśmy” się na wymiar. Sam...
Galaxy S6 z wielkim sukcesem wszedł w kategorię telefonów premium. Dzięki kampanii przezwyciężyliśmy duże wyzwanie wizerunkowe, pokonując wątpliwości wśród klientów kupujących telefony z najwyższej półki cenowej. Mówiliśmy do świadomego konsumenta, dlatego nie „przechwalaliśmy” się na wymiar. Sam produkt i jego wyjątkowe funkcje były wystarczającym dowodem jego najwyższej jakości i innowacyjności. Spójny komunikat oraz tonalność komunikacji pozwoliły zbudować synergię i wyrazistość komunikacji wielokanałowej kampanii, docierając efektywnie do nowych konsumentów. W efekcie kampanii osiągnęliśmy spektakularny wzrost sprzedaży, a Galaxy S6 stał się marką o czytelnym pozycjonowaniu rynkowym.