Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
mBank od samego początku przełamywał schematy panujące w reklamie. Kolejny raz chcieliśmy sprawić by o tej kampanii znów się mówiło, pisało, dyskutowało. To był cel. Zdecydowaliśmy się na MURAL - nowy, efektowny wizualnie trend. mBank pokazał jak można bawić się konwencją reklamy i nadal oferować...
mBank od samego początku przełamywał schematy panujące w reklamie. Kolejny raz chcieliśmy sprawić by o tej kampanii znów się mówiło, pisało, dyskutowało. To był cel. Zdecydowaliśmy się na MURAL - nowy, efektowny wizualnie trend. mBank pokazał jak można bawić się konwencją reklamy i nadal oferować konto, które z pewnością nie jest „po Wuju”.