IKEA AR Portal„Niech żyje dom”

  • Klient IKEA
  • Branża Retail (sklepy / sieci handlowe)
  • Rok produkcji 2018
  • Produkt AR Portal
  • Kategorie Aplikacje i serwisy mobilne, Film internetowy i mobilny, Kampanie interaktywne, Promocja sprzedaży, Reklama interaktywna, Reklama mobilna, Street marketing, Media Interaktywne, Interakcja, Technologia, Digital, Technology & innovation, Brand Experience, Retail, PR&Event, Digital&Mobile, Innowacyjne media

Aplikacja IKEA AR Portal została stworzona na potrzeby kampanii marketingowej IKEA „Niech żyje dom”. „Portal AR” umożliwia umieszczenie filmu 360 lub modelu 3D za wirtualnie wygenerowanymi w technologii AR drzwiami. Wygenerowany w ten sposób obraz, przenosi użytkownika do wnętrz sklepu IKEA, do...

Aplikacja IKEA AR Portal została stworzona na potrzeby kampanii marketingowej IKEA „Niech żyje dom”. „Portal AR” umożliwia umieszczenie filmu 360 lub modelu 3D za wirtualnie wygenerowanymi w technologii AR drzwiami. Wygenerowany w ten sposób obraz, przenosi użytkownika do wnętrz sklepu IKEA, do którego można fizycznie wejść – wystarczy urządzenie typy smartfon lub tablet. Kampania była realizowana w dwóch polskich miastach - Poznań oraz Szczecin.