Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Śnieg w środku lata? Z PLAY bawisz się tak jak lubisz – PLAY YOUR WAY! W sierpniu 2018 z sukcesem stworzyliśmy i przez gorące festiwalowe dni prowadziliśmy strefę PLAY na Pol’and’Rock Festival. Aby promować strefę nakręciliśmy film, a właściwie dwa filmy - jeden w scenerii letniej, a drugi - w...
Śnieg w środku lata? Z PLAY bawisz się tak jak lubisz – PLAY YOUR WAY! W sierpniu 2018 z sukcesem stworzyliśmy i przez gorące festiwalowe dni prowadziliśmy strefę PLAY na Pol’and’Rock Festival. Aby promować strefę nakręciliśmy film, a właściwie dwa filmy - jeden w scenerii letniej, a drugi - w wersji zimowej, bo z PLAY każdy bawi się tak, jak lubi, bez limitów! Użytkownik sam wybierał, którą wersję video promującego strefę PLAY chce oglądać - #PlayYourWay! Przytrzymując spację, z materiału kręconego latem przeniesiemy się w taki sam obraz, tylko w scenerii zimowej. 3 dni zdjęciowe zaowocowały kampanią socialową podzieloną na 5 faz. Wszystko po to, żeby zakomunikować najbardziej nieprawdopodobną rzecz, jaką zrobiły nasze eventy - zimę przy piekielnym słońcu. Piekielnym dosłownie, ponieważ w strefie na Pol’and’Rock temperatura odczuwalna sięgała 52 stopni! Uczestnikom festiwalu towarzyszyły gwiazdy YouTube’a na stałe związane z PLAY m.in. RedLipstickMonster, ReZi, Izak i Człowiek Warga. Agencja Plej odpowiadała za ideę kreatywną (przy wsparciu strategicznym Melting Pot), realizację eventu i obsługę strefy PLAY na festiwalu, a także koncept i produkcję filmów (wraz z domem produkcyjnym Film Fiction) oraz kampanię w social mediach i display. Efekty przerosły nasze oczekiwania! Przez strefę przewinęło się ponad 100 tysięcy osób, wyprodukowaliśmy 150 ton śniegu i rozdaliśmy ponad 166 tysięcy sztuk gadżetów Play! Event nagrodzono MP Power Award 2018 w kategorii event: promocja marki B2C oraz Golden Arrow 2019 w kategorii w kategorii experiential marketing - event marketing.