Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Stworzyliśmy największa w historii polskiego marketingu kampanię multicelebrycką. Do każdej oferty i do każdego segmentu rynku kontekstowo dobraliśmy celebrytów, którzy zdecydowali się przejść do Play. Do tego stworzyliśmy wirtualny salon sprzedaży na białym tle, z dwójką sympatycznych sprzedawców...
Stworzyliśmy największa w historii polskiego marketingu kampanię multicelebrycką. Do każdej oferty i do każdego segmentu rynku kontekstowo dobraliśmy celebrytów, którzy zdecydowali się przejść do Play. Do tego stworzyliśmy wirtualny salon sprzedaży na białym tle, z dwójką sympatycznych sprzedawców – Basią i Maćkiem. Każdy celebryta grał siebie - po raz pierwszy pokazaliśmy, że celebryci są jak zwykli ludzie, ułatwiając identyfikację konsumentów z bohaterami ze świecznika. Kampania okazał się być olbrzymim sukcesem – Play jest marką numer jeden w Polsce. Effie Grand Prix 2016