Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Bank Pekao ruszył z promocją pakietu PeoPay KIDS – nowoczesnego rozwiązania finansowego, ułatwiającego wprowadzenie dziecka w świat finansów. W szeroko zasięgowej kampanii zachęcano rodziców, że warto od małego uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi. Na potrzeby kampanii stworzono...
Bank Pekao ruszył z promocją pakietu PeoPay KIDS – nowoczesnego rozwiązania finansowego, ułatwiającego wprowadzenie dziecka w świat finansów. W szeroko zasięgowej kampanii zachęcano rodziców, że warto od małego uczyć pociechy świadomego gospodarowania pieniędzmi. Na potrzeby kampanii stworzono dedykowane spoty TVC z rezolutną dziecięcą bohaterką, a także edukacyjne animacje z wirtualnymi trenerami będącymi częścią aplikacji mobilnej. Głównym wyzwaniem briefu social mediowego było połączenie tych dwóch światów w digitalu budując zasięgową i angażującą komunikację. Dodatkowo okazało się, że assety z wirtualnymi trenerami są nieedytowalne – nie możemy ich animować od nowa ani niczego dorysować. Skutecznym rozwiązaniem okazało się wykorzystanie rosnącego na popularności trendu, jakim jest eduteinment. Odkryliśmy, że wykorzystując dubbing możemy nie zmieniając oryginalnych animacji, stać się postaciami z Brygady PeoPay KIDS. Na potrzeby kampanii przygotowaliśmy specjalny mechanizm edukacyjny – bota w aplikacji Facebook Messenger. Każdy mógł wcielić się w wirtualnego trenera i podłożyć swój głos, by dubbingować bohaterów z brygady PeoPay KIDS (żubra, lisa, złotówkę). Znajomy głos pozwalał bardziej przykuć uwagę malucha i przekazać mu cenne finansowe rady. Wsparciem aktywacji był konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który promowały dokrętki z bohaterami spotu TVC, w których tłumaczyli jak skorzystać z naszego chatbota. Do promocji konkursu zaangażowaliśmy również znaną aktorkę a prywatnie również mamę – Martę Żmudę Trzebiatowską, która przygotowała dedykowane dubbingi do animacji, przedstawiając postaci z Brygady PeoPay KIDS. Animacje stały się osią ongoingowej komunikacji na profilach społecznościowych banku. Dodatkowo przygotowaliśmy kreacje przedstawiające benefity produktowe nowej oferty banku, mające na celu utrwalenie ich w świadomości konsumentów. Wykorzystaliśmy do tego dniówkę na TikTok’u oraz dark posty osadzone w ekosystemie Facebook / Instagram. Efekty kampanii przerosły nasze najśmielsze oczekiwania a kreatywność klientów banku nie miała granic! W trakcie trwania kampanii zbudowaliśmy zasięg na poziomie niemal 3 000 000 osób, a nasze reklamy wyświetliły się odbiorcom ponad 19 000 000 razy. Zaangażowaliśmy do zabawy z chatbotem ponad 32 000 osób a dniówka w aplikacji TikTok wygenerowała ponad 667 000 kliknięć w link. Link do video case study: https://youtu.be/q2iycqAzxEE