Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Podczas pandemii COVID-19 w latach 2020-21 część sklepów Tefal ulokowanych w galeriach handlowych była zamknięta. W ramach wsparcia kolejnego poszkodowanego lockdownem sektoru, jakim była gastronomia, oraz w celu wzmocnienia własnej sprzedaży i zadbania o morale pracowników Tefal nawiązał...
Podczas pandemii COVID-19 w latach 2020-21 część sklepów Tefal ulokowanych w galeriach handlowych była zamknięta. W ramach wsparcia kolejnego poszkodowanego lockdownem sektoru, jakim była gastronomia, oraz w celu wzmocnienia własnej sprzedaży i zadbania o morale pracowników Tefal nawiązał współpracę z restauracjami. W zamkniętych lokalach otworzyliśmy pop-up store'y Tefal. Marka wspierała finansowo restauratorów poprzez partycypowanie w kosztach czynszu, a odbierający zamówienia na wynos mogli równocześnie zakupić produkty Tefal. Pomimo ograniczeń, stworzyliśmy więc zupełnie nowy kanał sprzedaży! Akcja organizowana była w 6 polskich miastach: w Warszawie, Krakowie, Gliwicach, Poznaniu, Gdańsku i Szczecinie.