Good Game

  • Klient Goodyear
  • Branża Motoryzacja
  • Rok produkcji 2020
  • Produkt Gra edukacyjna
  • Kategorie Animacja i gry, B2B, Content

Gra edukacyjna przeznaczona na platformie www i w aplikacji mobilnej, dla sprzedawców opon należących do rodziny Goodyear. Kluczowym aspektem było nagrodzenie wiedzy, a nie sprzedaży. Projekt trwa nieprzerwanie od 2020 roku. Przez ten czas jest stale rozbudowywany. Prowadzona w 21 wersjach...

Gra edukacyjna przeznaczona na platformie www i w aplikacji mobilnej, dla sprzedawców opon należących do rodziny Goodyear. Kluczowym aspektem było nagrodzenie wiedzy, a nie sprzedaży. Projekt trwa nieprzerwanie od 2020 roku. Przez ten czas jest stale rozbudowywany. Prowadzona w 21 wersjach językowych gra wykorzystuje formułę microlearningu i autorski produkt LevelUP do przekazywania wiedzy produktowej i sprzedażowej. Wyróżnikiem projektu jest przyznawanie punktów za błędne odpowiedzi w testach, ponieważ w ten sposób uczestnik otrzymuje nagrodę za zaangażowanie i uczy się na własnych błędach.