Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Gra edukacyjna przeznaczona na platformie www i w aplikacji mobilnej, dla sprzedawców opon należących do rodziny Goodyear. Kluczowym aspektem było nagrodzenie wiedzy, a nie sprzedaży. Projekt trwa nieprzerwanie od 2020 roku. Przez ten czas jest stale rozbudowywany. Prowadzona w 21 wersjach...
Gra edukacyjna przeznaczona na platformie www i w aplikacji mobilnej, dla sprzedawców opon należących do rodziny Goodyear. Kluczowym aspektem było nagrodzenie wiedzy, a nie sprzedaży. Projekt trwa nieprzerwanie od 2020 roku. Przez ten czas jest stale rozbudowywany. Prowadzona w 21 wersjach językowych gra wykorzystuje formułę microlearningu i autorski produkt LevelUP do przekazywania wiedzy produktowej i sprzedażowej. Wyróżnikiem projektu jest przyznawanie punktów za błędne odpowiedzi w testach, ponieważ w ten sposób uczestnik otrzymuje nagrodę za zaangażowanie i uczy się na własnych błędach.