Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Strategia Akcja oparta na działaniach wizerunkowych/świadomościowych przy współpracy z influencerami oraz możliwością testowania aparatów i obiektywów przez konsumentów, przy wsparciu partnerów firmy Canon. Kampania trwała łącznie 3 miesiące i w tym czasie odbywały się: challenge...
Strategia Akcja oparta na działaniach wizerunkowych/świadomościowych przy współpracy z influencerami oraz możliwością testowania aparatów i obiektywów przez konsumentów, przy wsparciu partnerów firmy Canon. Kampania trwała łącznie 3 miesiące i w tym czasie odbywały się: challenge influencerów, konkurs dla konsumentów oraz bezpłatne testy systemu EOS R. Głównym założeniem było zbudowanie formy „bitwy” (challenge’y) na umiejętności pomiędzy dwoma zaangażowanymi do akcji influencerami – Magdą Mizerą oraz Fotobłyskiem. Całość realizowana była na ich kanałach, począwszy od unboxing sprzętu, poprzez konkretne zadania fotograficzne z wykorzystaniem promowanego systemu, na podsumowaniu działań kończąc. Komunikacja Przygotowana została szeroka kampania Digital, obejmująca: 1) informacje na social mediach influencerów 2) kampanię display, targetowaną po intencjach zakupowych oraz behawioralnie Uzupełnienie stanowiła kampania na Facebook’u i Instagramie wraz z remarketingiem na bazie zainteresowań. Efekty kampanii 227% wzrostu sprzedaży body aparatu systemu EOS R 314% wzrostu sprzedaży obiektywów systemu EOS R 11,000,000 wyświetleń kampanii digital 16 publikacji o systemie EOS R na największych serwisach fotograficznych 33 publikacje influencerów