Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Grafficiarz malował przedstawiający lwa mural na ścianie żoliborskiego garażu, etapy jego pracy rejestrowała kamera. Urządzenie przesyłało kolejne zdjęcia na serwer Facebooka, tworząc relację z powstawania murala. Live streaming z akcji można było oglądać w cover photo na fan page’u Lion....
Grafficiarz malował przedstawiający lwa mural na ścianie żoliborskiego garażu, etapy jego pracy rejestrowała kamera. Urządzenie przesyłało kolejne zdjęcia na serwer Facebooka, tworząc relację z powstawania murala. Live streaming z akcji można było oglądać w cover photo na fan page’u Lion. Wystarczyło odświeżać stronę, żeby zobaczyć, jak powstaje. Facebook został wykorzystany w nietypowy, innowacyjny sposób: streaming live umożliwiał śledzenie kolejnych etapów powstawania murala. Aby być na bieżąco z pracą grafficiarza, wystarczyło odświeżać cover photo fan page’a Liona. Akcja zaangażowała zgromadzoną wokół marki internetową społeczność: tygodniowy zasięg fan page’a zwiększył się o 3952%. W ciągu dwóch dni trwania akcji liczba fanów wzrosła o 19%. Jeden z nich odświeżył stronę 204 razy.