Berlinki mówią same za siebie

  • Klient Animex
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Berlinki
  • Kategorie Long term marketing excellence

Skład parówek to temat, o którym się nie mówiło. Pojawił się jednak konkurent, który odpowiadając na trendy konsumenckie złamał to tabu i obwieścił światu jak powstają jego parówki. Tym samym rzucił wyzwanie Berlinkom, które nie mogły pochwalić się tak przekonującym argumentem jakościowym jak...

Skład parówek to temat, o którym się nie mówiło. Pojawił się jednak konkurent, który odpowiadając na trendy konsumenckie złamał to tabu i obwieścił światu jak powstają jego parówki. Tym samym rzucił wyzwanie Berlinkom, które nie mogły pochwalić się tak przekonującym argumentem jakościowym jak „parówka z szynki”. Kampania „Berlinki mówią same za siebie” to dowód, że percepcję jakościową można budować nie mając do dyspozycji racjonalnych dowodów. Berlinki nie muszą być z szynki, żeby być postrzegane jako jedyne w swoim rodzaju i w konsekwencji najlepsze na rynku. Są parówki i są Berlinki!