Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Marka BMW utraciła pozycję lidera w istotnej dla wizerunku marki premium kategorii limuzyn. W 2015 Model serii 7 sprzedał się w liczbie 94 sztuk, podczas gdy główny konkurent MB sprzedał aż 478 samochodów. Chcąc odzyskać pozycję stworzyliśmy kampanię przełamującą konwencję rynkową. Zamiast skupić...
Marka BMW utraciła pozycję lidera w istotnej dla wizerunku marki premium kategorii limuzyn. W 2015 Model serii 7 sprzedał się w liczbie 94 sztuk, podczas gdy główny konkurent MB sprzedał aż 478 samochodów. Chcąc odzyskać pozycję stworzyliśmy kampanię przełamującą konwencję rynkową. Zamiast skupić się na komunikatach cenowych i cechach produktu, zdecydowaliśmy się na wieloetapową kampanię wizerunkową, budującą wartość marki na wielu wymiarach. W konsekwencji, zrealizowaliśmy kampanię, która już po trzech miesiącach przyczyniła się do sprzedaży aż 169 samochodów, dorównując liczbie sprzedanych sztuk przez poprzednie 1,5 roku (VII 2014-XII 2015)!