Diss na Ceneo

  • Klient Ceneo
  • Branża
  • Rok produkcji 2011
  • Produkt Ceneo.pl
  • Kategorie Reklama Film/TV

Zakupy internetowe to niełatwy temat do promocji. W końcu kogo podnieca całe to klikanie? Ile razy można komunikować wygodę i szybkość shoppingu online? A gdyby odwrócić myszkę ogonem? I zamiast reklamować nudne siedzenie przed komputerem, wykpić przywiązanie konsumentów do ścisku i bieganiny po...

Zakupy internetowe to niełatwy temat do promocji. W końcu kogo podnieca całe to klikanie? Ile razy można komunikować wygodę i szybkość shoppingu online? A gdyby odwrócić myszkę ogonem? I zamiast reklamować nudne siedzenie przed komputerem, wykpić przywiązanie konsumentów do ścisku i bieganiny po supermarketach? Przecież każdy z nas ma w sobie coś z... Łowcy Promocji. Na potrzeby kampanii wizerunkowej Ceneo stworzyliśmy fikcyjne postaci, lubujące się w tradycyjnych zakupach. Zabawne zestawienie wad shoppingu w realu z "monotonią" sieciowego handlu, stanowiło kanwę promocyjną kampanii. Bohaterowie pojawili się we wszystkich kanałach komunikacyjnych akcji, począwszy od form display po filmy wirusowe oraz grę społecznościową i konkurs na Facebooku. Nietypowy charakter działań zainteresował media i internautów. Film wirusowy "Diss na Ceneo" obejrzało na YouTube ponad 300 000 osób, a ponad 10 000 podzieliło się nim na swoich profilach facebook'owych. Wideo stało się najczęściej odtwarzanym utworem w kategorii "Rozrywka" dostając się na pierwsze strony portali: Gazeta.pl, Wykop.pl i joe Monster.pl Uzupełnieniem całości konceptu był film mockumentary - fikcyjny film dokumentalny z życia Łowców Promocji. Płaskie telewizory, stuningowane wózki sklepowe i pogoń za przeceną... Przewrotny i zabawny charakter komunikacji sprawił, że przedstawione zalety supermarketów - tłok, walka o promocję, wyścigi - stały się w rzeczywistości argumentem na rzecz zakupów w sieci. www.gong.pl/lowcy-promocji