Dorota, Karol i Goście

  • Klient LIDL
  • Branża Inne
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt LIDL
  • Kategorie Retail

Kampania „Dorota, Karol i Goście” to wyjątkowy format na polskim rynku reklamowym! To 3,5 minutowe programy „rozrywkowe”, promujące wartości i misję marki a jednocześnie produkty i ich atrakcyjne ceny. Dodatkowo wizerunkowo-sprzedażowe spoty, w temacie każdego odcinka, kontynuują ideę prostego i...

Kampania „Dorota, Karol i Goście” to wyjątkowy format na polskim rynku reklamowym! To 3,5 minutowe programy „rozrywkowe”, promujące wartości i misję marki a jednocześnie produkty i ich atrakcyjne ceny. Dodatkowo wizerunkowo-sprzedażowe spoty, w temacie każdego odcinka, kontynuują ideę prostego i zdrowego gotowania ucząc, inspirując i bawiąc. Charyzmatyczni ambasadorowie marki- Dorota Wellman i Karola Okrasa, wraz zapraszanymi gośćmi dzielą się pasją i zamiłowaniem do kuchni z całą Polską. Ważny punkt kampanii- KuchniaLidla.pl skupia cały kulinarno- rozrywkowy kontent wiążąc i angażując Klientów i miłośników gotowania. Kampania przynosi duże efekty wizerunkowe i sprzedażowe!