Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kampanię Gadaj*Badaj stworzono po to, by zwrócić uwagę mężczyzn na konieczność wykonywania profilaktycznych badań w kierunku raka prostaty i przełamać tabu związane z mówieniem o nim. Po męsku otwieramy temat do rozmowy: rak prostaty. Zachęcamy do badania, nie omijając kwestii drażliwej: jak to...
Kampanię Gadaj*Badaj stworzono po to, by zwrócić uwagę mężczyzn na konieczność wykonywania profilaktycznych badań w kierunku raka prostaty i przełamać tabu związane z mówieniem o nim. Po męsku otwieramy temat do rozmowy: rak prostaty. Zachęcamy do badania, nie omijając kwestii drażliwej: jak to się bada. Gadaj*Badaj. Mocne, zwracające uwagę headline’y miały być jak samo badanie: dosadne i konieczne. Każdy komunikat odsyłał na GadajBadaj.pl W ramach zintegrowanej kampanii powstała seria trzech layoutów internetowo-printowych, spoty: filmowy i radiowy, a także strona www.gadajbadaj.pl. Ponadto prowadzono komunikację w social mediach, a także działania public relations.