Generał

  • Klient Unilever
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Knorr Gorący Kubek
  • Kategorie Kampanie zintegrowane, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Reklama outdoor

W styczniu 2013 pojawiła się nowa kampania wizerunkowa wspierająca Gorący Kubek Knorr. Główny przekaz kampanii oparty jest na idei 'Uważaj! Z Gorącym Kubkiem poczujesz się jak w domu' i jest to nowe podejście strategiczne do tej marki. W ramach ATL zostały przygotowane lekkie, humorystyczne spoty...

W styczniu 2013 pojawiła się nowa kampania wizerunkowa wspierająca Gorący Kubek Knorr. Główny przekaz kampanii oparty jest na idei 'Uważaj! Z Gorącym Kubkiem poczujesz się jak w domu' i jest to nowe podejście strategiczne do tej marki. W ramach ATL zostały przygotowane lekkie, humorystyczne spoty wspierające kluczowe warianty oraz informujące o nowym opakowaniu. W TV pojawiła się również osobna komunikacja nowej limitowanej edycji Gorącego Kubka. Kampania była wspierania również w internecie, w mediach outdoorowych, in-store.