Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
25% dzieci w Polsce jest niedożywionych. Chcąc wesprzeć akcję PCK „Godne Dzieciństwo”, przekonaliśmy ekskluzywne sklepy, aby wprowadziły do swojej oferty (także online) nowe, luksusowe produkty - ciepłe posiłki. Ludzie mogli spełnić marzenia dzieci i podzielić się z nimi obiadem, wysyłając SMS....
25% dzieci w Polsce jest niedożywionych. Chcąc wesprzeć akcję PCK „Godne Dzieciństwo”, przekonaliśmy ekskluzywne sklepy, aby wprowadziły do swojej oferty (także online) nowe, luksusowe produkty - ciepłe posiłki. Ludzie mogli spełnić marzenia dzieci i podzielić się z nimi obiadem, wysyłając SMS. Akcja była wspierana działaniami PR, online i OOH.