Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Ciepły posiłek to luksus dla co czwartego dziecka w Polsce. Wspierając akcję PCK, ekskluzywne sklepy wprowadziły do swojej oferty (także online) nowe, luksusowe produkty - ciepłe posiłki. Ludzie mogli spełnić marzenia nie tylko swoje ale również dzieci i podzielić się z nimi obiadem, wysyłając SMS....
Ciepły posiłek to luksus dla co czwartego dziecka w Polsce. Wspierając akcję PCK, ekskluzywne sklepy wprowadziły do swojej oferty (także online) nowe, luksusowe produkty - ciepłe posiłki. Ludzie mogli spełnić marzenia nie tylko swoje ale również dzieci i podzielić się z nimi obiadem, wysyłając SMS. Akcja była wspierana działaniami PR, online i OOH.