Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Marki muszą się zmieniać, bo zmienia się rynek. Decydując się na rebranding trzeba być dobrze przygotowanym i wiedzieć jakich efektów się oczekuje. Dla Hypermedia Isobar było jasne, że jednym z kluczowych wyznaczników sukcesu jej rebrandingu jest dotarcie z informacją do pożądanej, ściśle...
Marki muszą się zmieniać, bo zmienia się rynek. Decydując się na rebranding trzeba być dobrze przygotowanym i wiedzieć jakich efektów się oczekuje. Dla Hypermedia Isobar było jasne, że jednym z kluczowych wyznaczników sukcesu jej rebrandingu jest dotarcie z informacją do pożądanej, ściśle wyselekcjonowanej grupy menadżerów wyższego szczebla.