Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W sieci Multikino umieściliśmy interaktywny plakat filmowy.Na pierwszy rzut oka promował pustynny horror „PIACH”.Wchodząc na plakat, widz ożywiał wysuszoną na wiór ziemię, idąc dalej, zmieniał tytuł filmu na „PAH” i jednocześnie odmieniał tragiczny los mieszkańców wioski.Plakat zachęcał do wejścia...
W sieci Multikino umieściliśmy interaktywny plakat filmowy.Na pierwszy rzut oka promował pustynny horror „PIACH”.Wchodząc na plakat, widz ożywiał wysuszoną na wiór ziemię, idąc dalej, zmieniał tytuł filmu na „PAH” i jednocześnie odmieniał tragiczny los mieszkańców wioski.Plakat zachęcał do wejścia na stronę PAH, bo tylko przelew może realnie pomóc.