Kaktus przedstawia

  • Klient Nestle Polska
  • Branża FMCG
  • Rok produkcji 2013
  • Produkt Kaktus
  • Kategorie Reklama Digital

Celem działań komunikacyjnych prowadzonych w telewizji i Internecie jest budowanie pozytywnego wizerunku marki i lojalności klientów. Adresatami kampanii są młodzi ludzie w wieku 13 – 17 lat. Sezon na lody rozpoczyna się kampanią potraktowaną z przymrużeniem oka, która wpisuje się w wiosenno-letni...

Celem działań komunikacyjnych prowadzonych w telewizji i Internecie jest budowanie pozytywnego wizerunku marki i lojalności klientów. Adresatami kampanii są młodzi ludzie w wieku 13 – 17 lat. Sezon na lody rozpoczyna się kampanią potraktowaną z przymrużeniem oka, która wpisuje się w wiosenno-letni klimat zabawy i dobrego nastroju. Będące zabawą słowną pytanie, „Z czego Kaktus ma polewkę?”, ma wywołać uśmiech na twarzach wielbicieli lodów i zachęcić ich do sprawdzenia smaku Kaktusa.