Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Fundacja PZU wyłamała się z bezsensownego wyścigu pomiędzy kampaniami bezpieczeństwa drogowego, która z nich bardziej zaszokuje widzów. Jest silniejszy środek wyrazu - miłość. Przecież wystarczy jedno słowo od osoby, za którą szalejesz… i natychmiast ściągasz nogę z gazu, zapinasz pasy, zjeżdżasz...
Fundacja PZU wyłamała się z bezsensownego wyścigu pomiędzy kampaniami bezpieczeństwa drogowego, która z nich bardziej zaszokuje widzów. Jest silniejszy środek wyrazu - miłość. Przecież wystarczy jedno słowo od osoby, za którą szalejesz… i natychmiast ściągasz nogę z gazu, zapinasz pasy, zjeżdżasz na pobocze, kiedy jesteś niewyspany.