kretyn

  • Klient Fundacja Dzieci Niczyje
  • Branża
  • Rok produkcji 2012
  • Produkt kampania przeciwko przemocy słownej
  • Kategorie Reklama Drukowana

Słowa dobre i słowa złe usłyszane w dzieciństwie zostawiają ślady na całe życie. Warto o tym pomyśleć zanim zrani się swoje dziecko słowem. Reklama prasowa jest częścią kampanii "Słowa ranią na całe życie" organizowanej przez Fundację Dzieci Niczyje i Agencje Publicis. To pierwsza akcja...

Słowa dobre i słowa złe usłyszane w dzieciństwie zostawiają ślady na całe życie. Warto o tym pomyśleć zanim zrani się swoje dziecko słowem. Reklama prasowa jest częścią kampanii "Słowa ranią na całe życie" organizowanej przez Fundację Dzieci Niczyje i Agencje Publicis. To pierwsza akcja poruszająca temat przemocy werbalnej wobec dzieci.