Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Celem działań było zbudowanie wśród profesjonalnych grafików świadomości pojawienia się na rynku nowych monitorów Samsung. Profesjonalni graficy komputerowi są trudną grupą docelową: są to ludzie pewni siebie, zorientowani na rynku, przywiązani do swoich ulubionych marek i produktów, wyczuwający na...
Celem działań było zbudowanie wśród profesjonalnych grafików świadomości pojawienia się na rynku nowych monitorów Samsung. Profesjonalni graficy komputerowi są trudną grupą docelową: są to ludzie pewni siebie, zorientowani na rynku, przywiązani do swoich ulubionych marek i produktów, wyczuwający na odległość reklamowy bełkot. Należało więc wyróżnić się komunikacją od konkurencyjnych, nowych, rewolucyjnych, superbłyszczących, megaszybkich, multikolorowych monitorów. Dlatego w świadomości odbiorców Samsung zaszczepił pewną ideę - nie robimy monitorów dla księgowych, najmniej wymagającej grupy zawodowej spośród białych kołnierzyków (jeśli chodzi o monitory). Jeśli jesteś księgową, to do stawiania pasjansa nie potrzebujesz porywających parametrów wielkiego monitora SAMSUNG. Potrzebujesz ich jednak, jeśli jesteś profesjonalnym grafikiem. Zastosowano marketing wirusowy. Symboliczna księgowa zaistniała w stworzonym specjalnie na potrzeby kampanii blogu www.DobreRady.info, który swoim designem (w stylu serwisów www wczesnych lat 90-tych) i zawartością zaskakuje grupę docelową i przyciąga jej uwagę. Rozśmiesza i jest żarliwie dyskutowany na forach dla grafików. Już po 4 dniach od startu kampania zajęła I miejsce wśród polecanych filmów na YouTube i wrzuta.pl, zyskała 120 000 obejrzeń filmów na YouTube, 20 000 odnośników do bloga www.DobreRady.info w innych serwisach, ponad 700 postów na forach dyskusyjnych dla grafików o kampanii.