Kto oszczędza, tego stać na niezależność

  • Klient ING Bank Śląski
  • Branża Bankowość
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Otwarte Konto Oszczędnościowe
  • Kategorie Bankowość

Jak sprawić by Polacy  zaczęli regularnie oszczędzać? Jak zrobić to w obliczu spadających stóp procentowych? W tym kontekście ING musiało poszukać nowego, silnego motywatora-emocjonalnej korzyści, która przemówi do Polaków.  W kampanii Bank sięgnął po silnie zakorzenione w Polakach pragnienie...

Jak sprawić by Polacy  zaczęli regularnie oszczędzać? Jak zrobić to w obliczu spadających stóp procentowych? W tym kontekście ING musiało poszukać nowego, silnego motywatora-emocjonalnej korzyści, która przemówi do Polaków.  W kampanii Bank sięgnął po silnie zakorzenione w Polakach pragnienie niezależności, tak finansowej jak i mentalnej. I trafił w punkt.  Kampania spowodowała trwałe odskoczenie ING od rynku w dynamice przyrostu depozytów. A Polakom dała powód dlaczego warto regularnie oszczędzać… bo kto oszczędza, tego stać na niezależność.