KUMPEL Z PRZESZŁOŚCI

  • Klient Biuro Promocji Miasta Stołecznego Warszawy
  • Branża Non profit
  • Rok produkcji 2009
  • Produkt kampania edukacyjna
  • Kategorie

Jak dotrzeć do młodzieży sprawiając, żeby Powstanie Warszawskie nie było tylko zakurzoną kartą historii? Zakrzywiliśmy czas przenosząc internautów do 1944 roku. Fikcyjni bohaterowie, „Sosna” i „Kostek”, „na żywo” relacjonują na Facebooku przebieg Powstania. Są wśród najpopularniejszych postaci...

Jak dotrzeć do młodzieży sprawiając, żeby Powstanie Warszawskie nie było tylko zakurzoną kartą historii? Zakrzywiliśmy czas przenosząc internautów do 1944 roku. Fikcyjni bohaterowie, „Sosna” i „Kostek”, „na żywo” relacjonują na Facebooku przebieg Powstania. Są wśród najpopularniejszych postaci polskiego Facebooka. Pojawiają się też offline zapraszając do ulicznej gry, rekonstruując uliczne walki.