Loteriada

  • Klient Totalizator Sportowy
  • Branża
  • Rok produkcji 2014
  • Produkt Lotto
  • Kategorie Akcje specjalne, Kampanie zintegrowane, Promocja sprzedaży, Reklama Radio, Reklama Drukowana, Reklama Film/TV, Reklama interaktywna, Reklama outdoor

FCB Warsaw przygotowała tegoroczną kampanię Loteriady dla Totalizatora Sportowego pod hasłem „Karnawał Wygrywania”. Głównym bohaterem 6 spotów telewizyjnych jest prowadzący studio Lotto, doświadczony już gospodarz Loteriady, Conrado Moreno. Loteriada to wakacyjna promocja, w której do wygrania...

FCB Warsaw przygotowała tegoroczną kampanię Loteriady dla Totalizatora Sportowego pod hasłem „Karnawał Wygrywania”. Głównym bohaterem 6 spotów telewizyjnych jest prowadzący studio Lotto, doświadczony już gospodarz Loteriady, Conrado Moreno. Loteriada to wakacyjna promocja, w której do wygrania jest 13 samochodów Mini i 1000 tabletów. Dwumiesięczna kampania, która oprócz telewizji (TVP, TVN, Polsat), objęła również radio, citylighty, materiały POS i Internet. Agencja FCB Warsaw jest jedną z trzech agencji obsługujących Totalizator Sportowy w zakresie komunikacji reklamowej.