Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
ARTYKUŁ CASE STUDY: https://nowymarketing.pl/przerwa-na-monte-snack-dzieki-technologii-voice-recognition-na-147-streamach-na-twitchu/ Stworzyliśmy technologię rozpoznawania głosu, która reagowała na słowa wypowiadane przez streamerów w trakcie transmisji na Twitch.tv. Gdy streamerzy mówili frazy...
ARTYKUŁ CASE STUDY: https://nowymarketing.pl/przerwa-na-monte-snack-dzieki-technologii-voice-recognition-na-147-streamach-na-twitchu/ Stworzyliśmy technologię rozpoznawania głosu, która reagowała na słowa wypowiadane przez streamerów w trakcie transmisji na Twitch.tv. Gdy streamerzy mówili frazy takie jak „przerwa” czy „głód”, na ekranie automatycznie pojawiała się animacja promująca Monte Snack, a na czacie wyświetlał się link do strony marki. Dzięki temu Monte Snack idealnie wpisywał się w naturalny flow transmisji, bez zakłócania rozgrywki, budując pozytywne skojarzenia z momentami przerwy. Wyniki kampanii: 147 streamerów uczestniczących w kampanii. 1,75 miliona wyświetleń kampanii na streamach. Współczynnik CTR wynoszący 0,69%. Wzmocnienie wizerunku Monte Snack jako idealnej przekąski na przerwę.