Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Wierzymy, że kampania społeczna oddziałuje na odbiorców mocniej, gdy towarzyszy jej dedykowany produkt. Wraz z MTV przygotowaliśmy kampanię antynikotynową skierowaną do nastolatków, dla której kluczowe stało się wypuszczenie na rynek unikatowych, nienaturalnie małych prezerwatyw z ważnym...
Wierzymy, że kampania społeczna oddziałuje na odbiorców mocniej, gdy towarzyszy jej dedykowany produkt. Wraz z MTV przygotowaliśmy kampanię antynikotynową skierowaną do nastolatków, dla której kluczowe stało się wypuszczenie na rynek unikatowych, nienaturalnie małych prezerwatyw z ważnym ostrzeżeniem - P.S.T.P. (Palenie Skraca Twojego Penisa).