Nestle Schöller - Kampania Parasolowa

  • Klient Nestle Polska
  • Branża Żywność
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt Nestle Schöller
  • Kategorie Film internetowy i mobilny

Przez lata budowaliśmy biznes jak inni. Podążaliśmy za rynkiem nie chcąc dostrzec, że konkurenci mają nad nami przewagę: znane i kojarzone z kategorią marki parasolowe. Wydawało się, że nasz imponujący zestaw silnych marek indywidualnych skutecznie zniweluje tę przewagę. Tak się nie stało....

Przez lata budowaliśmy biznes jak inni. Podążaliśmy za rynkiem nie chcąc dostrzec, że konkurenci mają nad nami przewagę: znane i kojarzone z kategorią marki parasolowe. Wydawało się, że nasz imponujący zestaw silnych marek indywidualnych skutecznie zniweluje tę przewagę. Tak się nie stało. Odnosiliśmy pojedyncze sukcesy jednak nasz biznes rósł wolniej niż u innych graczy. Postanowiliśmy wykorzystać połączoną siłę naszych marek do budowy znajomości i kompetencji marki parasolowej i w ten sposób zapewnić szybszy w stosunku do konkurentów i rynku wzrost sprzedaży całego portfolio, nie tylko wspieranych punktowo gwiazd.