Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Kampania „nju tandem” promująca nowy produkt „nju dodatkowy” pokazuje jak wejść do nowej dla marki kategorii – ofert rodzinnych – i osiągnąć sukces komunikacyjny i sprzedażowy. Udowadnia, że czasami warto zaryzykować zachowując się odmiennie do przyjętych rozwiązań na rynku. Zamiast bowiem...
Kampania „nju tandem” promująca nowy produkt „nju dodatkowy” pokazuje jak wejść do nowej dla marki kategorii – ofert rodzinnych – i osiągnąć sukces komunikacyjny i sprzedażowy. Udowadnia, że czasami warto zaryzykować zachowując się odmiennie do przyjętych rozwiązań na rynku. Zamiast bowiem koncentrować się na niskiej cenie dodatkowego numeru, postawiliśmy na komunikat, który - co prawda związany był z wyższą ceną – ale odpowiadał na prawdziwą potrzebę konsumentów – chęć kontrolowania wysokości miesięcznego rachunku. Dzięki temu bariery zakupowe zostały obniżone a cele sprzedażowe przekroczone.