Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Celem kampanii było przypomnienie użytkownikom kart Visa, że tymi samymi kartami mogą płacić zarówno w tradycyjnych placówkach handlowo-usługowych, jak i w sklepach internetowych. W fazie edukacyjnej kampanii wykorzystano 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w telewizji oraz w internecie, a także...
Celem kampanii było przypomnienie użytkownikom kart Visa, że tymi samymi kartami mogą płacić zarówno w tradycyjnych placówkach handlowo-usługowych, jak i w sklepach internetowych. W fazie edukacyjnej kampanii wykorzystano 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w telewizji oraz w internecie, a także reklamę prasową i outdoorową. Na etapie aktywacyjnym promowano płatności kartami Visa u największych w Polsce e-retailerów.