Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i
zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Czytaj więcej...
Celem kampanii było przypomnienie użytkownikom kart Visa, że tymi samymi kartami mogą płacić zarówno w tradycyjnych placówkach handlowo-usługowych, jak i w sklepach internetowych. W fazie edukacyjnej kampanii wykorzystano 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w telewizji oraz w internecie, a także...
Celem kampanii było przypomnienie użytkownikom kart Visa, że tymi samymi kartami mogą płacić zarówno w tradycyjnych placówkach handlowo-usługowych, jak i w sklepach internetowych. W fazie edukacyjnej kampanii wykorzystano 30-sekundowy spot reklamowy emitowany w telewizji oraz w internecie, a także reklamę prasową i outdoorową. Na etapie aktywacyjnym promowano płatności kartami Visa u największych w Polsce e-retailerów.