Strona używa cookies (ciasteczek). Dowiedz się więcej o celu ich używania i
zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies,
zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Czytaj więcej...
W roku 2013 udało nam się stworzyć pierwszą w historii lokalną produkcję dla marki Oreo, dopasowaną do lokalnego konsumenta, jego poczucia humoru oraz potrzeb emocjonalnych. Kampania o ogólnopolskim zasięgu, była kierowana do mam z dziećmi w wieku 6-12 lat i opierała się na emocjonalnym koncepcie...
W roku 2013 udało nam się stworzyć pierwszą w historii lokalną produkcję dla marki Oreo, dopasowaną do lokalnego konsumenta, jego poczucia humoru oraz potrzeb emocjonalnych. Kampania o ogólnopolskim zasięgu, była kierowana do mam z dziećmi w wieku 6-12 lat i opierała się na emocjonalnym koncepcie dzielenia się ulubionym ciasteczkiem.