Pepsi x Fortnite, Polska, Rumunia: Filmowe mapy i moc Pepsi w grze – nowy poziom gamingowej rozrywki

  • Klient PepsiCo
  • Branża Napoje bezalkoholowe
  • Rok produkcji 2024
  • Produkt Napój bezalkoholowy Pepsi
  • Kategorie Animacja i gry, Reklama interaktywna, Branded content, Napoje bezalkoholowe, Digital&Mobile

VIDEO CASE STUDY: https://drive.google.com/file/d/1JD1rqPJ2k4QVVe_AXWx3M9cgyQXDeBev/view Kampania Pepsi x Fortnite to wyjątkowa aktywacja, która połączyła świat gier z filmową platformą marki "Pssst! Czas na film". W we współpracy z graczami i influencerami, stworzyliśmy dla Pepsi trzy...

VIDEO CASE STUDY: https://drive.google.com/file/d/1JD1rqPJ2k4QVVe_AXWx3M9cgyQXDeBev/view Kampania Pepsi x Fortnite to wyjątkowa aktywacja, która połączyła świat gier z filmową platformą marki "Pssst! Czas na film". W we współpracy z graczami i influencerami, stworzyliśmy dla Pepsi trzy dedykowane mapy w Fortnite, inspirowane różnymi gatunkami filmowymi (horror, fantasy, wyścigi). Gracze zdobywali puszki Pepsi, które dodawały im mocy w grze, a także mieli możliwość zamówienia napoju bez wychodzenia z gry dzięki dodaniu do znajomych Pepsimana. Wyniki kampanii: Ponad 100 000 graczy spędzających średnio 20 minut na mapach. Najpopularniejsza brandowana mapa w CEE. 79 milionów impresji związanych z aktywacją. 2,07 miliona organicznych wyświetleń treści od influencerów. 23,2 miliona impresji w mediach płatnych. Współczynnik CTR na poziomie 0,25%, wysoki engagement rate (64%) na postach influencerów.