Philips Social Newsroom na Light Move Festival 2014 (Socialyse)

  • Klient Philips
  • Branża Elektronika użytkowa i sprzęt audio-wizualny
  • Rok produkcji 2015
  • Produkt promocja marki Philips
  • Kategorie Event marketing, Interakcja, Touchpoint

Stworzenie i wypromowanie Philips Social Newsroomu pozwoliło na przebicie się marki do masowej świadomości osób obecnych na Light Move Festival 2014 oraz Internautów. Po wielu latach wspierania Festiwalu pierwszy raz Philips tak silnie było obecny na językach gości i w mediach. Po raz pierwszy od...

Stworzenie i wypromowanie Philips Social Newsroomu pozwoliło na przebicie się marki do masowej świadomości osób obecnych na Light Move Festival 2014 oraz Internautów. Po wielu latach wspierania Festiwalu pierwszy raz Philips tak silnie było obecny na językach gości i w mediach. Po raz pierwszy od 3 lat współtworzenia LMF Philips zdecydował się na skoncentrowaniu się na komunikacji „pull” prowadzonej wokół konsumenta. Zaproponowaliśmy więc stworzenie Social Newsroomu, który jest innowacyjną „fabryką treści” do mediów społecznościowych. Social Newsroom poza Zespołem agencyjnym składającym się m.in. z grafika, fotografa, community managera, zaprasza do swojej „drużyny” każdego, kto chce wziąć udział w inicjatywie. Komunikację oparliśmy na stworzonej platformie komunikacyjnej „Miasto światła” i prowadziliśmy ją w trzech grupach tematycznych – „livable city”, „smart city” oraz „city identity”. Platforma łączyła komunikację B2G z B2C. Philips Social Newsroom mieścił się w specjalnie wyposażonym, przeszklonym i obrandowanym kontenerze. To tam znalazły się również ekrany LCD, na których pokazywaliśmy aktualnie publikowane z hashtagiem #miastoswiatla treści zebrane przez specjalny algorytm z mediów społecznościowych. Wszystkie treści były „na żywo” publikowane w sieci na landing page’u oraz w kanałach owned Klienta. Nawiązaliśmy również współpracę z Urzędem Miasta oraz fanpage’ami miejskimi, które również pracowały w Social Newsroomie.