Strona używa cookies (ciasteczek) w celu personalizacji reklam. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
W ramach letniej aktywacji nad polskim morzem, marka Redd’s przeprowadziła niecodzienną akcję skierowaną do młodych konsumentów. Stworzyła dom na kółkach i oferowała przejażdżki pod hasłem „Podwózka na kwaterę”. W trakcie podwózki konsumenci mogli spróbować zimnego Redd’sa i poczuć klimat domowej...
W ramach letniej aktywacji nad polskim morzem, marka Redd’s przeprowadziła niecodzienną akcję skierowaną do młodych konsumentów. Stworzyła dom na kółkach i oferowała przejażdżki pod hasłem „Podwózka na kwaterę”. W trakcie podwózki konsumenci mogli spróbować zimnego Redd’sa i poczuć klimat domowej imprezy. Aktywacja miała za zadanie zawłaszczyć okazję jaką jest picie piwa podczas nieformalnych spotkań towarzyskich, na popularnych wśród grupy docelowej „domówkach”.